1 de febrer de 2018

Eurofirms presenta el seu cas d’èxit sobre Employee Branding a Barcelona

Aquest matí, hem participat en l’esdeveniment “Marcas y Personas: transparencia o apariencia”, organitzada pel club de Marketing de Barcelona i l’agència de branding Branward en el Palau Robert de Barcelona.

Amb la cultura de marca com a vehicle per aconseguir el compromís dels equips com a tema principal, la nostra Directora de Marketing, Marta Colomer, ha presentat l’experiència d’Eurofirms al voltant de l’estratègia d’Employee Branding portada a terme per la companyia.

També hi han participat en l’esdeveniment Sofia Mayoral, Directora digital de RRHH del Banc Sabadell, i Montse Bordas, Corporate Culture Strategist a Branward.  

Les tres participants han presentat algunes de les accions dutes a terme en les seves companyies al voltant de la cultura corporativa com a element vertebrador de les relacions entre l’entorn intern i l’extern. Accions que evidencien noves tendències en la gestió de les persones dins de les organitzacions, basada en els valors amb  la transparència com a eix central, el compromís i, en definitiva, el benestar dels treballadors.

L’esdeveniment ha finalitzat amb una taula rodona amb les tres participants, moderada per Lluís Torra, president de la Associación Club de Marketing Barcelona, i un torn obert de preguntes per a tots els participants.

A tall de conclusió, una de les principals idees compartides s’ha focalitzat en la importància de la cultura corporativa basada en els valors i el compromís de persones com a element estratègic no sols per a la gestió de les marques, sinó també per a motivar el creixement de l’organització i aconseguir empreses socialment sostenibles.