Descarrega l’informe aqui.
Eurofirms, primera empresa espanyola de Recursos Humans, ha presentat avui a Lisboa l’informe “Radiografia de l’Employee Branding a les empreses de Portugal – Març 2018”, en base a un estudi realitzat a 118 empreses portugueses.
L’informe és un mirall de l’Employee Branding a Portugal, que mostra la realitat i la tendència de les empreses a l’hora d’aplicar aquest mètode de comunicació de la marca i dels valors de l’organització, aconseguint treballadors alineats amb la cultura d’empresa que actuaran com ambaixadors de la marca.
L’acte ha comptat amb la participació d’Álex Lopez (expert i formador en xarxes socials a l’IESE, Top 20 Mundial Influencers Social Selling i primer de parla hispana) i Marta Colomer (Directora de Marketing a Eurofirms).
81% de les empreses tenen presencia a les xarxes socials i professionals.
Segons un estudi, un 81% de les empreses afirmen disposar d’un o més perfils corporatius en les principals xarxes socials i professionals, però d’aquestes, tan sols un 19% ofereix informació als seus treballadors en matèria de xarxes socials.
En la mateixa línia, vora d’un 82% de les empreses consideren que l’Employee Branding és important, però tan sols un 19% ha desenvolupat un pla específic.
Descobreix tots els detalls de l’informe aquí.