15 de març de 2018

Eurofirms presenta a Lisboa la radiografia de l’Employee Branding a les empreses de Portugal 2018

Descarrega l’informe aqui.

  • L’informe és un mirall de la realitat i de la tendència de les empreses portugueses a l’hora d’aplicar l’Employee Branding.
  • 81% de les empreses estan a les xarxes socials i professionals però tan sols el 19% inverteixen en formació en matèria de xares socials.
  • Casi el 82% de les empreses consideren que l’Employee Branding és important, però tan sols el 19% ha desenvolupat un pla espedífic.

Eurofirms, primera empresa espanyola de Recursos Humans, ha presentat avui a Lisboa l’informe “Radiografia de l’Employee Branding a les empreses de Portugal – Març 2018”, en base a un estudi realitzat a 118 empreses portugueses.

L’informe és un mirall de l’Employee Branding a Portugal, que mostra la realitat i la tendència de les empreses a l’hora d’aplicar aquest mètode de comunicació de la marca i dels valors de l’organització, aconseguint treballadors alineats amb la cultura d’empresa que actuaran com ambaixadors de la marca.

L’acte ha comptat amb la participació d’Álex Lopez (expert i formador en xarxes socials a  l’IESE, Top 20 Mundial Influencers Social Selling i primer de parla hispana) i Marta Colomer (Directora de Marketing a Eurofirms).

 

 

81% de les empreses tenen presencia a les xarxes socials i professionals.

Segons un estudi, un 81% de les empreses afirmen disposar d’un o més perfils corporatius en les principals xarxes socials i professionals, però d’aquestes, tan sols un 19% ofereix informació als seus treballadors en matèria de xarxes socials.

En la mateixa línia, vora d’un 82% de les empreses consideren que l’Employee Branding és important, però tan sols un 19% ha desenvolupat un pla específic.

Descobreix tots els detalls de l’informe aquí.