15 de març de 2018

Eurofirms presenta a Lisboa la radiografia de l’Employee Branding a les empreses de Portugal 2018

Descarrega l’informe aqui.

  • L’informe és un mirall de la realitat i de la tendència de les empreses portugueses a l’hora d’aplicar l’Employee Branding.
  • 81% de les empreses estan a les xarxes socials i professionals però tan sols el 19% inverteixen en formació en matèria de xares socials.
  • Casi el 82% de les empreses consideren que l’Employee Branding és important, però tan sols el 19% ha desenvolupat un pla espedífic.

Eurofirms, primera empresa espanyola de Recursos Humans, ha presentat avui a Lisboa l’informe “Radiografia de l’Employee Branding a les empreses de Portugal – Març 2018”, en base a un estudi realitzat a 118 empreses portugueses.

L’informe és un mirall de l’Employee Branding a Portugal, que mostra la realitat i la tendència de les empreses a l’hora d’aplicar aquest mètode de comunicació de la marca i dels valors de l’organització, aconseguint treballadors alineats amb la cultura d’empresa que actuaran com ambaixadors de la marca.

L’acte ha comptat amb la participació d’Álex Lopez (expert i formador en xarxes socials a  l’IESE, Top 20 Mundial Influencers Social Selling i primer de parla hispana) i Marta Colomer (Directora de Marketing a Eurofirms).

 

 

81% de les empreses tenen presencia a les xarxes socials i professionals.

Segons un estudi, un 81% de les empreses afirmen disposar d’un o més perfils corporatius en les principals xarxes socials i professionals, però d’aquestes, tan sols un 19% ofereix informació als seus treballadors en matèria de xarxes socials.

En la mateixa línia, vora d’un 82% de les empreses consideren que l’Employee Branding és important, però tan sols un 19% ha desenvolupat un pla específic.

Descobreix tots els detalls de l’informe aquí.

 

repte8M
Creia que no podia estar més discriminada pel fet de ser dona. Llavors em vaig quedar en cadira de rodes.