16 d'octubre de 2017
employeebranding

Eurofirms presenta la radiografia de l’Employee Branding a les empreses d’Espanya

Descarrega l’informe aquí: https://goo.gl/ZALHhs

 

  • L’informe és un reflex de la realitat i la tendència de les empreses espanyoles a l’hora d’aplicar l’Employee Branding.

  • El 78% de les empreses estan a les xarxes socials i professionals, però només el 20% inverteixen en formació en matèria de xarxes socials.

  • L’Employee Branding és important per prop del 70% de les empreses, però només un 16% han desenvolupat un pla específic.

Eurofirms, primera empresa espanyola de Recursos Humans, ha presentat avui a Barcelona l’informe ”Radiografia de l’Employee Branding a les empreses d’Espanya –  Octubre 2017”, en base a un estudi realitzat a 425 empreses espanyoles.

L’informe és un reflex de l’Employee Branding a Espanya, que mostra la realitat i la tendència de les empreses a l’hora d’aplicar aquest mètode de comunicació de la marca i els valors de l’organització, aconseguint empleats alineats amb la cultura d’empresa que actuaran com a ambaixadors de la marca.

L’acte ha comptat amb la participació d’Àlex López (expert i formador en xarxes socials a l’IESE, Top 20 Mundial Influencers Social Selling i primer de parla hispana), Óscar Alcoberro (Director de Recursos Humans d’Otsuka Pharmaceutical) i Marta Colomer (Directora de Màrqueting d’Eurofirms).

 

Un 78% de les empreses té presència a les xarxes socials i professionals

Segons l’estudi, un 78% de les empreses asseguren disposar d’un o més perfils corporatius a les principals xarxes socials i professionals, però d’aquestes només un 20% ofereixen formació als seus empleats en matèria de xarxes.

En la mateixa línia, prop del 70% de les empreses consideren que l’Employee Branding és important, però només un 16% han desenvolupat un pla específic.

Descobreix tots els detalls de l’informe aquí.

repte8M
Creia que no podia estar més discriminada pel fet de ser dona. Llavors em vaig quedar en cadira de rodes.