Eurofirms, primera empresa espanyola de Recursos Humans, ha presentat avui a Barcelona l’informe ”Radiografia de l’Employee Branding a les empreses d’Espanya – Octubre 2017”, en base a un estudi realitzat a 425 empreses espanyoles.
L’informe és un reflex de l’Employee Branding a Espanya, que mostra la realitat i la tendència de les empreses a l’hora d’aplicar aquest mètode de comunicació de la marca i els valors de l’organització, aconseguint empleats alineats amb la cultura d’empresa que actuaran com a ambaixadors de la marca.
L’acte ha comptat amb la participació d’Àlex López (expert i formador en xarxes socials a l’IESE, Top 20 Mundial Influencers Social Selling i primer de parla hispana), Óscar Alcoberro (Director de Recursos Humans d’Otsuka Pharmaceutical) i Marta Colomer (Directora de Màrqueting d’Eurofirms).
Segons l’estudi, un 78% de les empreses asseguren disposar d’un o més perfils corporatius a les principals xarxes socials i professionals, però d’aquestes només un 20% ofereixen formació als seus empleats en matèria de xarxes.
En la mateixa línia, prop del 70% de les empreses consideren que l’Employee Branding és important, però només un 16% han desenvolupat un pla específic.
Descobreix tots els detalls de l’informe aquí.