6 de febrer de 2019

Eurofirms presenta la radiografia de l’Employee Branding a les empreses d’Espanya 2018

Descarrega l’informe aquí: https://goo.gl/wZKPRn 

 

  • L’informe és un reflex de la realitat i la tendència de les empreses espanyoles a l’hora d’aplicar l’Employee Branding.

  • El 93% de les empreses estan a les xarxes socials i professionals i cada vegada més aposten per la formació en matèria de xarxes socials (un 30%).

  • L’Employee Branding és important per més del 80% de les empreses, però només un 30% han desenvolupat un pla específic.

 

Eurofirms, primera empresa espanyola de Recursos Humans, ha presentat per segon any consecutiu l’informe ”Radiografia de l’Employee Branding a les empreses d’Espanya 2018”, en base a un estudi realitzat a representants de 403 empreses espanyoles. L’informe és un reflex de l’Employee Branding a Espanya, que mostra la realitat i la tendència de les empreses a l’hora d’aplicar aquest recurs de comunicació de la marca i els valors de l’organització, aconseguint empleats alineats amb la cultura d’empresa que actuaran com a ambaixadors de la marca.

Un 93% de les empreses té presència a les xarxes socials i professionals

Segons l’estudi, un 93% de les empreses asseguren disposar d’un o més perfils corporatius a les principals xarxes socials i professionals, una tendència a l’alça ja que el 2017 el percentatge de companyies que comptaven amb xarxes socials corporatives era del 78%. Tot i així, només un 30% d’aquestes empreses ofereixen formació als seus empleats en matèria de xarxes socials. Una xifra que ha augmentat un 10% respecte a l’any anterior, ja que el 2017 només el 20% de les companyies assegurava invertir en aquest tipus de formació.

L’Employee Branding és un bon recurs de comunicació, cada vegada més important per a les companyies, i així ho demostra el fet que hagi augmentat el percentatge d’empreses que el consideren rellevant en la seva estratègia de comunicació. De fet, més del 80% de les empreses el consideren important, i el 2018 pràcticament s’ha doblat el percentatge d’empreses que han desenvolupat un pla específic en aquesta matèria respecte a l’any anterior (el 2017 només un 16% comptava amb un pla específic).

Descobreix tots els detalls de l’informe aquí.

repte8M
Creia que no podia estar més discriminada pel fet de ser dona. Llavors em vaig quedar en cadira de rodes.