22 de setembre de 2017
Eurofirms_Gehocan_EmployeeBranding

Innovació i Employee branding de la mà d’Eurofirms en el “III Encuentro de RRHH” de Canàries

Ahir 21 de setembre es va celebrar a Tenerife el III Encuentro de RRHH de Canàries, organitzat per Gehocan i amb la participació d’Eurofirms. Es tracta de la jornada més important del sector a les illes, amb la participació de més de 450  directors i responsables de Recursos Humans de les principals empreses.

Eurofirms va estar present amb la intervenció de la seva directora de màrqueting, Marta Colomer que, juntament amb l’Álex López, professor de Linkedin i Social Selling, va parlar de Employee branding presentant el cas pràctic d’Eurofirms.

La jornada va ser un èxit, a més d’oferir un espai de coneixement i networking per a posar en comú temes d’innovació en el sector, per a les empreses de Canàries. 

Employee branding Eurofirms

Un cas d’èxit de l’Employee branding

Com els empleats connecten, viuen i projecten la marca de l’empresa on treballen és cada dia més rellevant. D’això tracta l’Employee Branding, el mètode de comunicació que consisteix en influir en el comportament dels membres de l’organització, en aconseguir empleats alineats amb els valors de l’empresa perquè aquests es converteixin en ambaixadors de la marca, d’una forma natural i voluntària.

Colomer va exposar el business case d’Employee branding de la nostra companyia Eurofirms, on el centre sempre han estat les persones i el seu benestar, d’aquí el nostre leit motiv People first (primer les persones). Per això, hem ajudat als nostres companys a millorar tant la seva marca personal com la marca corporativa, amb un programa específic d’Employee branding. El projecte, que contempla una àmplia formació en xarxes socials, té com a objectiu facilitar eines, continguts i motius perquè l’equip pugui compartir les seves emocions amb l’empresa.

Marta Colomer Eurofirms Employee Branding
Eurofirms presenta el seu business case en Employee branding