Política de Privacitat

 

La confidencialitat i la seguretat són valors primordials d’EUROFIRMS GROUP i, en conseqüència, assumim el compromís de garantir la privacitat de l’Usuari en tot moment i de no recavar informació innecessària. A continuació, li proporcionem tota la informació necessària sobre la nostra Política de Privacitat en relació amb les dades personals que recavem, explicant-li:

  • Qui és el responsable del tractament de les seves dades.

  • Per a quines finalitats recavem les dades que li sol·licitem

  • Quina és la legitimació per al seu tractament.

  • Durant quant de temps les conservem.

  • A quins destinataris es comuniquen les seves dades.

  • Quins són els teus drets.

 

1. Responsable:

EUROFIRMS GROUP, S.L.U. (B55234694)

C. Pla de l’Estany, 17

17244 Cassà de la Selva

E-mail info@eurofirms.es

 

2. Finalitats, legitimació i conservació dels tractaments de les dades enviades a través de:

  • FORMULARI DE CONTACTE

    • Finalitat: Facilitar-li un mitjà perquè pugui posar-se en contacte amb nosaltres i respondre a les seves sol·licituds d’informació, així com enviar-li comunicacions dels nostres productes, serveis i activitats, fins i tot per mitjans electrònics (Correu electrònic, SMS, WhatsApp), si marca la casella d’acceptació.

    • Legitimació: El consentiment de l’usuari en sol·licitar-nos informació a través del nostre formulari de contacte i en marcar la casella d’acceptació d’enviament d’informació.

    • Conservació: fins un cop resolta la seva sol·licitud, per mitjà del nostre formulari o contestada per correu electrònic, si no ha generat un nou tractament i, en cas d’haver acceptat rebre enviaments comercials, fins que sol·liciti la baixa dels mateixos.

  • FORMULARI DE REGISTRE

    • Finalitat: Donar-li d’alta com a usuari per permetre-li l’accés als serveis del nostre web; participar en processos de selecció de personal presents i futurs; realitzar perfils de personalitat i laborals, i informar-li de les nostres activitats, productes i serveis fins i tot per mitjans electrònics (Correu electrònic, SMS, WhatsApp), si marca la casella d’acceptació.

    • Legitimació: El consentiment de l’usuari en registrar-se a través del nostre formulari i en marcar la casella d’acceptació d’enviament d’informació.

    • Conservació: Fins que l’usuari registrat sol·liciti la seva baixa i posteriorment durant tres anys des de l’última actualització.

  • ENVIAMENT DEL CURRÍCULUM VITAE PER CORREU ELECTRÒNIC

    • Finalitat: Disposar del seu currículum per participar als nostres processos de selecció de personal.

    • Legitimació: El consentiment de l’usuari en remetre’ns la seva informació personal i currículum per als nostres processos de selecció de personal.

    • Conservació: Durant el desenvolupament dels processos de selecció de personal oberts i durant 3 anys per a futurs processos.

  • ENVIAMENT DE CORREUS ELECTRÒNICS

    • Finalitat: Respondre a les seves sol·licituds d’informació, atendre les seves peticions i respondre a les seves consultes o dubtes.  

    • Legitimació: El consentiment de l’usuari en sol·licitar-nos informació a través de la direcció de correu electrònic.

    • Conservació: Un cop contestada la seva petició per correu electrònic, si no ha generat un nou tractament.

Obligació de facilitar-nos les seves dades personals i conseqüències de no fer-ho.

El subministrament de les dades personals requereix una edat mínima de 14 anys, o en el seu cas, disposar de capacitat jurídica suficient per contractar.

Les dades personals sol·licitades són necessàries per gestionar les seves sol·licituds i/o prestar-li els serveis que pugui contractar, per la qual cosa, si no ens les facilita, no podrem atendre’l correctament ni prestar-li el servei que ha sol·licitat.

 

3. Destinataris de les seves dades

Les seves dades són confidencials i no es cediran a tercers, excepte que existeixi obligació legal.

Les dades contingudes als currículums rebuts per a processos de selecció externs o per ser incorporats a nostres serveis de treball temporal, es cediran als clients interessats en els seus serveis durant els processos de selecció de personal.

 

4. Drets en relació amb les dades personals

Qualsevol persona pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, quan el mateix s’hagi atorgat per al tractament de les seves dades. En cap cas, la retirada d’aquest consentiment condiciona l’execució del contracte de subscripció o les relacions generades amb anterioritat.

Igualment, pot exercir els següents drets:

    • Sol·licitar l’accés a les seves dades personals o la seva rectificació quan siguin inexactes.

    • Sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals van ser recollides.

    • Sol·licitar la limitació del seu tractament en determinades circumstàncies.

    • Sol·licitar l’oposició al tractament de les seves dades per motius relacionats amb la seva situació particular.

    • Sol·licitar la portabilitat de les dades en els casos previstos en la normativa.

    • Altres drets reconeguts en les normatives aplicables.

On i com sol·licitar els seus Drets: Mitjançant un escrit dirigit al responsable a la seva adreça postal o electrònica (indicades a l’apartat 1), indicant la referència “Dades Personals”, especificant el dret que es vol exercir i respecte a quines dades personals.

En cas de divergències amb l’empresa en relació amb el tractament de les seves dades, pot presentar una reclamació davant l’Autoritat de Protecció de Dades (www.agpd.es).

 

5. Cookies

Aquesta pàgina web, únicament utilitza cookies tècniques, de personalització i anàlisis, pròpies i de tercers (Google Analytics), que en cap cas tracten dades de caràcter personal.

Por això, en accedir al nostre web, en compliment de l’article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació, en tractar cookies d’anàlisis, li hem sol·licitat el seu consentiment per al seu ús i facilitat informació de les mateixes, que en tot cas s’instal·laran passat un termini de temps prudencial perquè l’usuari tingui temps de decidir donar el seu consentiment o no.

 

6. Seguretat de les seves dades personals

Amb l’objectiu de salvaguardar la seguretat de les seves dades personals, li informem que hem adoptat totes les mesures d’índole tècnica i organitzativa necessàries per garantir la seguretat de les dades personals subministrades de la seva alteració, pèrdua, i tractaments o accessos no autoritzats.

 

7.Actualització de les seves dades

És important que perquè puguem mantenir les seves dades personals actualitzades, ens informi sempre que hagi hagut alguna modificació en elles, en cas contrari, no respondrem de la veracitat de les mateixes.

No ens fem responsables de la política de privacitat respecte a les dades personals que pugui facilitar a tercers per mitjà dels enllaços disponibles a la nostra pàgina web.

La present Política de Privacitat pot ser modificada per a adaptar-la als canvis que es produeixin a la nostra pàgina web, així como modificacions legislatives o jurisprudencials sobre dades personals que vagin apareixent, per la qual exigeix la seva lectura, cada vegada que ens faciliti les seves dades a través d’aquest Web.

 

EUROFIRMS GROUP engloba les següents empreses:

  • EUROFIRMS TALENT, SLU B17601626

  • ANISER FACILITY, SLU  B17601634

  • EUROFIRMS ETT, SLU  B17880550

  • EUROFIRMS FUNDACIÓ  G17966532

  • INNERIA SOLUTIONS SLU B83327460

  • INNERIA CLEANING SLU B83944611

  • INNERIA SOCIAL SLU B33846197

  • EUROFIRMS PORTUGAL SGPS 513756426

  • EUROFIRMS TRABALHO TEMPORARIO LDA 510661408

  • EUROFIRMS SERVIÇOS LDA 510670385

  • EUROFIRMS TALENT LDA 513499237